Saker som jag hatar, del 3

Folk som inte kan placera rätt på Tradera!

Jag handlar väldigt ofta från Tradera. Jag köper allra helst filmboxar. Det tycker jag är fett grymt och det är alltid kul att äga en hel serie av någonting. Så, hur gör man för att spana på filmboxar?

Först går man in på Traderas DVD & Videofilmskaterori





Och därefter går man in på DVD-boxar.


Och sen ser det ut såhär:



Alla inringade är alltså tvserier, som har en egen kategori. Inte dvdboxar, som jag är ute efter!
VAD FAN ÄR DET FÖR SKIT!?
Nu kan jag bara visa fyra auktioner på en bild, men det är så hela kategorin fortsätter!
LÄR ER KATEGORIERA MERA!

Kommentarer
Postat av: Maja

kategorisera* hihi jag är en besservisser

2011-03-12 @ 03:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: