Fynd på Röda Korset

I filmtävlingen jag nyss vann var ett av priserna 300 kronor på Röda Korset.
Aldrig lyckats hitta något där och tänkte ge bort presentkortet. Som tur var åkte jag dit ändå.

Det visade sig att någon fantastisk man lämnat ett gäng fantastiska filmer till affären! Fem filmer för 20 kronor har aldrig låtit bättre.
Detta är vad jag kom hem med.







The Brain Eaters
The Curse of the Mummy's Tomb
Day the World Ended
The Fly
I Was A Teenage Frankenstein
I Was a Teenage Werewolf
Lust For a Vampire
Return of the Fly
The Spider
Torso
The Undead
Vampire Circus & Countess Dracula
Vault of Horror 1
Vault of Horror 2
Virgin Witch

Seröst, det trodde jag inte att jag skulle hitta på Röda Korset.
Dessutom hittade jag en samling böcker. Två deckare av Alfred Hitchcock, Frankensteins Monster Går Igen, Jag Är En Varulvsunge och slutligen Young Indiana Jones och Äventyret på Titanic!
Allt det för 100 kronor. Min flickvän köpte tyg för de resterande 200.

Kommentarer
Postat av: flickvän

kollade upp Vampire Circus & Countess Dracula, den måste vi fett se

2011-04-28 @ 17:28:18
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: