Oktober

Jag är en sommarkille och ogillar alla andra årstider. Trots det är oktober min favoritmånad. Alla vet vad som händer under oktober. Just det, Halloween. Och det är min högtid. Planerar ihop en rejäl fest den trettioförsta oktober, men den får jag vara lite tyst om så länge. Får inte avslöja något.
Men inte nog med halloweenfest! Cinemassacre har sitt årliga "Monster Madness" som jag ser fram emot från november till september. En skräckfilmsrecension om dagen under hela oktober. Ni har väl förresten inte missat min recesion på Battlezone?
Nu laddar jag upp med fler skräckfilmer än vanligt och håller mig vaken om nätterna.
Idag ska jag nog se House of Wax från 1953. Spännande med filmer man inte sett tidigare.

Kommentarer
Postat av: V

En film DU inte har sett tidigare? O.o

2010-10-02 @ 23:09:51
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: