Frågehörna

När man har skrivit runt sjuttioelva recensioner så får man lite lust att svara på saker som folk faktiskt undrar över. Så, nu är det eran tur att fråga mig vad ni vill alltså. Ja, ni vet hur det fungerar. Det behöver inte vara frågot, det kan vara gåtor också. Som "vad är vitt när man slänger upp det i luften men gult och vitt när det landar?" och liknande. Som Gåtan, ur Batman.
Med tanke på hur många läsare jag har och hur många som brukar kommentera har jag räknat ut att jag kommer att få 0,7 frågor. Så, om någon skriver sjuttio procent av en fråga till mig så känner jag mig nöjd.

Dra igååång!

Kommentarer
Postat av: V

Vad kommer ditt stora intresse för film, och just b-filmer ifrån?

2010-10-28 @ 19:27:40
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/
Postat av: Lunaliten

vilken är din favorit nintendo spel konsoll?

2010-10-29 @ 00:11:23
URL: http://lillabarn.blogg,se
Postat av: Reb

Vad spelade du för blåsinstrument i mellanstadiet?

2010-10-29 @ 17:08:59
Postat av: Anonym

hur mycket vägde din första katt?

2010-10-31 @ 12:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: