Julklappar

Och nu undrar varenda människa vad jag fick för filmer i julklapp.
Jo, det ska jag tala om för er.


Arkiv X - Säsong 1
Godzilla
The Return of Godzilla
Godzilla vs Biollante
Godzilla vs DESTOROYAH
Godzilla vs King Ghidorah
Godzilla vs Mothra
Den Nakna Pistolen
Den Nakna Pistolen 2 1/2
Den Nakna Pistolen 33 1/3
A Nightmare on Elm Street
A Nightmare on Elm Street 2
A Nightmare on Elm Street 3
A Nightmare on Elm Street 4
A Nightmare on Elm Street 5
A Nightmare on Elm Street 6
A Nightmare on Elm Street 7
Ed Wood
Glen or Glenda
Bride of the Monster
Jail Bait
Night of the Ghouls
Plan 9 from Outer Space
Santa Claus Conquers the Martians


Som ni säkert märker är jag helnöjd med klapparna och nu har jag många timmar att kolla på. Wonderbar!
Fick någon annan någonting jag skulle tycka vara coolt?

Kommentarer
Postat av: Hanna

du måste se 2.37 pm , om du inte sett den ;)

2011-01-17 @ 23:19:01
URL: http://gertans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: