Förändring och sånt

Jo, det har blivit lite ändrat bland kategorierna där uppe. Det blev mycket fler inlägg om film än vad jag räknat med när jag startade bloggen, så en kategori duger inte riktigt.
Nu finns det en stor "filmkategori" bland de andra. Den grenar ut mot mindre kategorier där moina inlägg finns.
Recensioner betyder alltså att jag recenserat en film. Bara en film och inget mer.
Specialrecensioner betyder att jag recenserat flera filmer efter ett särskilt tema.
Egna Filmer är där mina filmer ligger, som jag försöker spela in själv.
Tankar om Film är där man ska leta om man söker efter saker jag har att säga om filmer, men inte riktigt recenserat någon.
Extra Omtyckta är de inlägg jag jobbar längst på. En del inlägg tar runt en månad att skriva, och det är dem jag själv gillar mest och är nöjdast över. Hittils ligger det bara två inlägg där, men det kommer förmodligen att bli fler i framtiden.

Sen har jag ju faktiskt ca. 30 läsare som kikar in varje dag. Vad gillar ni att läsa? Är det tråkigt med film och är ni sugna på något fräscht? Berätta vad ni är ute efter när ni trycker er in på bloggen; för jag är lite nyfiken.

Kommentarer
Postat av: Karre

Obs bra tecknare!

2010-12-13 @ 11:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: