Killen Med Koll

Som de flesta vet så driver jag också bloggen Killenmedkoll.tk (tryck på mig i menyn för att komma dit)
Det är en sajt där jag gör filmer. Korta internetfilmer som oftast recenserar någonting. Kika in, om  ni inte varit där.
Jag har drivit den i ett och ett halvt år och lagt ner min själ och en jävla massa tid på den. Den här bloggen har jag haft i en vecka. Jag har redan fler bevakare på bloglovin här än vad jag har där. Lite trist, för här gör jag inte så mycket jag brinner för.
Nu ligger det iallafall en ny film ute! Jag recenserar en av mina favoritfilmer, G - Som i Gemenskap. Kolla in den och släng iväg en kommentar.

Kommentarer
Postat av: språkpolis

Internet filmer. Jobbigt att läsa :(

2010-08-30 @ 21:57:13
Postat av: Petter

Språkpolis:

Jag är likadan. Jag vet faktiskt att man inte ska särskriva. :c


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: