Vad män vill ha

Alla säger att de vet vad män gillar.
  1. Sport! Njäe, jag är inte ett så stort fan om det är utanför filmer som Rocky och Prince of Tennis.
  2. Bröst! Nja, har ni sett Fab5?
  3. Öl! Manligt, men det uppskattas inte av alla.

Nej, jag vet vad alla män gillar och vad män vill ha. Jag trodde ett tag att jag var ensam om detta i flera år, men det verkar som att detta intresse har jag gemensamt med resten av Y-kromosonerna i världen.
Det var när jag var på Clas Ohlson med mina manliga väninnor och vi passerade en alldeles särkild hylla i slutet av affären. Alla bromsade in och jag förstod att jag inte var ensam.  Vi hade nått hyllan med grenuttag. En möjlighet att ha alla sina elektroniska maskiner inkopplade samtidigt och utan trassel. Finns de med lång sladd, med tio (!) platser, med strömbrytare, med tidsströmbrytare och i olika designer. Möjligheterna är oändliga!
Själv har jag elva grenuttag sammanlagt i mina två rum. För sängen, datorn, mina tvspel, teven och allt kan man sätta igång utan att behöva byta plats med något annat som behöver ström.

Jag har en jättefin åttahålig med strömbrytare som jag sparar till framtida elproblem. Inplastad och lutad mot väggen. Man ska alltid kunna ha någonting man kan slänga en blick på för att kunna känna sig nöjd med sig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp, jag hade rätt

2011-01-14 @ 10:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: