Invaders from FEBER

Upp och stå! Igår var jag sjuk. Stannade hemma från skolan och såg på skräckfilm. Earth vs the Flying Saucers, Monster on the Campus, Jaws och Halloween. Som ni redan vet så älskar jag skräck, men nog fan var det svårt att sova. Men det var iallafall riktigt bra filmer. Monster on the Campus var överraskande bra. Seriöst, gamla filmer har grym fantasi.
Idag mår jag bättre. Började dagen med lite War of the Worlds och begav mig sedan på loppis. Hittade en grym E.T-klocka(visar den sen). Sen hängde jag med i pridetåget med min mor. Nu är jag hemma med min flickvän och kollar på recensioner av Cinemassacre. Seriöst, hon är bäst.
Så, det är min helg. Kanske en till loppis imorgon.
Och min dator är paj. Väldigt paj. Såja. Juste. Nu får ni sitta ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: