Filmer alla måste se

Det här är filmer som kanske inte är mina absoluta favoritfilmer, men som man verkligen måste se för att hjärnan ska utvecklas ordentligt.

Rocky 1-6
Jurassic Park
Gökboet
Måndag Hela Veckan
Ghostbusters
Karate Kid
Star Wars 4-6
Turtles
Band of Brothers 1-10
La Vita é Bella
Wayne's World
First Blood
King Kong

Det här är inte särskilt många filmer och om ni tittar på film någon gång då och då så kan ni ta er igenom dessa på bara en månad. Det är värt det, jag lovar. Kunskaper ni kommer behöva använda er av livet ut.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Någon gång då och då under en månad = i princip en film varje dag. Det känns inte så då och då :(

2010-09-17 @ 23:11:37
Postat av: Petter

Sv Isabelle:

En film varje kväll är liksom det vanliga, tänker jag. Själv ser jag 1-7 filmer om dagen. Dessutom går man igenom Band of Brothers på en dag (eftersom varje del är en timme) och man klarar av alla Rocky på iallafall två dagar. För de kan man inte sluta se.

2010-09-18 @ 14:44:15
URL: http://kaptennintendo.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Då måste det vara något fel på mig, eftersom jag knappt ser en film i veckan!

2010-09-18 @ 15:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: