Sci-fi World

Vad får man om man slänger in Edward Furlong (Terminator 2), Robert Englund (A Nightmare on Elm Street), Andrew Sachs (Pang i Bygget), revisita ifrån Tillbaka till Framtiden, Ghostbusters, Star Wars, Indiana Jones, Halloween, Nightmare on Elm Street, När Lammen Tystnar, Terminator 2, Jaws, Gremlings, Superman, James Bond, Alien, King Kong, Rocky, Predator osv., massa tvspel, serietidningar, billiga filmer och liksinniga töntar?

Jo, man får Sci-Fi World. The Scandinavian Sci-fi, Games & Film Convention. Herregud, jag kan inte bärja mig. Det är bara en och en halv månad kvar. Jag måste köpa biljetter till Stockholm, måste hitta ett hotell och jag måste komma på vad jag sjutton ska klä ut mig till.

Åh, alltså, jag är helt varm i magen.
Jag läser hela tiden på internet om fantastiska conventions i Amerika och nu får jag äntligen ta del av det!
Om någon har varit på Sci-Fi World och läser min blogg kan kommentera om hur det är, så skulle jag älska er. Det har hållit på sedan 1998 med gäster som Elijah Wood, Darth Vader, Chewbacca, Leather Face, Pin Head och Bobba Fett.


Vill någon följa med mig dit? <3 (Amanda?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: