Mega Man 4

I min recension av Altered Beast säger jag att jag aldrig kommer att klara ut Mega Man 4. Men nu har det hänt.
Igår slog jag igång spelet och slutade inte spela! När man hade kommit in så pass långt som jag hade gjort, så finns det inget lösenord eller sparsystem, så jag fick sitta och spela tills midnatt. Då lämnade jag spelet igång över natten och fortsatte i morse. Nu, alldeles nyss, så klarade jag Dr. Wily. På riktigt, eftertexterna rullar på skärmen just nu.
Jag är så jäkla nöjd med mig själv. Bra jobat, Petter. Bra jobbat.

Dock känns det rätt surt att jag dödslirat ett spel som slutar med att boven kommer undan. Men honom ska jag jaga vidare i Mega Man 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: