Halloween

Som ni säkert kan förstå, så är Halloween min högtid. Det är nu alla ser på skräckfilmer, pyntar sina hus med Draculas slott som mall och klär ut sig till monster. Jag kan inte gå så mycket i detalj om mina tankar kring Halloween, för om fyra och en halv timme ska det ramla in ett gäng monster i huset och vi alla ska fira denna högtid.
Men jag kan gå in lite snabbt på Halloween, ändå och skriva ett bättre inlägg imorgon.
En av världens coolaste människor har denna dag som dödsdag. Harry Houdini dog framför en hel publik som såg när han drunknade. Han var min förebild när jag var ung (inte att dö, men ja. Ni vet. Magi) så jag kan skriva ett lång inlägg om honom också, om det skulle vara intressant.
En annan sak som händer denna Halloween är att jag och min flickvän firar 500 dagar tillsammans. Nog måste väl detta bli den bästa Halloween någonsin?
En sjujäkla trevlig fest, ett förhållandefirande och jag tänker på min förra hjälte i tystnad, eftersom ingen annan i huset vet vem det är.
Nåja, mer om någon dag, inklusive bilder från kvällen!

Skoja lagom och skräm inte för gamla tanter.



Kommentarer
Postat av: Kasper

Klart man vet vem gamle Harry är!

2010-10-31 @ 15:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: