Godzilla-thon - i förhand







Jag har sett alldeles för många dåliga filmer på senaste tiden. Night of the Demon, A Virgin among the Living Dead och The Legend of the 7 Golden Vampires. Jag försökte se en bra film, så jag slog igång Slumdog Millionaire, men det visade sig att det var den sämsta i hela bunten.
Så hur ska jag göra för att försäkra mig om att se bra filmer? Jo, jag har ett Godzilla-thon. I en månad ska jag se alla trettiosex filmer med Godzilla. Trettio dagar, trettiosex filmer. Det fixar jag. Däremot ser jag just nu igenom alla Rocky och Star Wars-filmer för den femtiotolvte gången; så det kommer att bli en utmaning.
Sen funderar jag på om jag ska skriva om Godzilla på samma sätt som med Batman, eller om jag borde skriva ett nytt inlägg för varje film. Eller, kanske inte alls.

Så, vad tycker ni sju läsare? Borde jag se samtliga Godzillafilmer? Hur ska jag isåfall recensera dem? Borde jag göra det alls?

Kommentera!

Kommentarer
Postat av: V

Skriv typ veckovis; alltså skriv om alla filmer du hunnit se på en vecka. Trettiosex filmer blir lite mycket i ett inlägg :P.

2010-10-18 @ 12:18:11
URL: http://fallingdrapery.blogg.se/
Postat av: A

veckovis lät bra

2010-10-20 @ 13:17:16
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: