Dag 6 - Min dag

Idag har jag vaknat och sen åkte jag till skolan utan amanda för amanda var sjuk så jag åkte själv och jag hade lektion och jag klippte film och sen gick jag runt och gjorde en dokumentär om midgårdsmysterier och sen följde jag efter folk med en filmkamera och jag har slagit till en kines och nu sitter jag på min säng bredvid min flickvän och hon ska till stockholm om tre timmar och jag kommer sakna henne men jag ska baka pepparkakor och kanske vara med henrik så det kommer nog bli kul ändå och jag kan se dåligt bra filmer amanda inte vill se som jag måste se själv det blir kul men jag ska se bra bra filmer också och fortsätta skriva ett blogginlägg och skriva massa filmmanus okej det var min dag hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: