Dag 2 - Min första kärlek

Jag var runt fem år och gillade en tjej som hette Hanna. Efternamnet minns jag inte och jag är tillochmed tveksam på förnamnet.
Hon hade iallafall brunt hår och vi brukade leka på dagis. En dag frågade hon om jag kollade på Lattjo Lajban, och jag sa "ja". Egentligen hade jag inte sett det en enda gång och visste inte ens vad det var för något. Hon frågade om jag ville komma över till henne en morgon och titta på det. Självklart ville jag det, men jag visste fortfarande inte riktigt vad det var.
Jag tror att vi delade fotölj i hennes vardagsrum efter att ha sprungit runt barfota på gården. Det finns ett foto på det, och jag vet iallafall att vi hade väldigt smutsiga fötter båda två. Och att vi åt glass. Och att jag var tjock med snaggat rött hår. Sen satt jag där och försökte hänga med i TV4s överlöjliga program riktat mot barn med down's.
Hon kanske hade det.

...

fan.

Kommentarer
Postat av: nuvarande flickvän (ej downare)

hahahah åh <3<3<3

2010-12-06 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: