Tröjor

Nä, det här ska inte bli en modeblogg. Tänkte bara visa lite tuffa tröjor jag har. Fått några nya coola (som festivuströjan) sedan bilderna togs. Men jag orkar inte fota igen.


Min älskade Tillbaka till Framtiden-jacka från 1985. Köpt på Sci-Fi World och den äger. Exklusiv från premiären till filmen.



Huvudet blir avbiten av en haj! Alltså, en tröja från filmen Hajen. Är inte jättetydligt vad den föreställer, men den är mysig som sjutton. Sov med den på inatt.



Min inte så diskret egengjorda Tillbaka till Framtiden-tröja med Doc Brown. Börjat flagna rejält, så den kommer nog inte att hålla så länge till.



Min R2-D2-tröja. Så skulle jag se ut om jag vore R2-D2. Ja.



Mick's Gym från Rocky! Riktigt cool tröja, dock lite för taight. Dessutom syns det (i en riktig rockyanda) väldigt tydligt när man svettas. Och det gör jag konstant. 



Tröjan som får mig att se ut som Scotty ur Star Trek. Inte riktigt se ut som honom då, men den är tuff iallafall.



Såja! Inte bara blev det lite kläder med på den här bloggen, utan även lite bilder på mig. Trendbrytare.

Kommentarer
Postat av: tine

va fiiiiiiiiiiiint

2011-01-03 @ 16:27:19
URL: http://renhorn.blogg.se/
Postat av: flickvän

inte alls för thight :(

2011-01-03 @ 16:45:06
Postat av: Anonym

Hajen på Hajen-tröjjan ser ju mer ut som en konstig sjal!

2011-01-03 @ 16:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: