Tvspel

Tvspel är min grej. Jag har för tillfället 45 konsoller och 373 spel, och det ökar konstant.
Det bästa jag vet är att sitta uppe en hel natt framför en tv med en neskontroll och spela tills man klarar ut spelet. En så kallad "all-nighter". 
Jag spelade mitt första spel när jag var fem år gammal. Super Mario Bros på nes. Jag har kvar både konsollen och spelet. Det är en spruta nostalgi varje gång jag stoppar in Super Mario eller Exodus i konsollen.

Tänkte lägga upp lite bilder på min samling. Tyvärr får allt inte plats i mitt rum och jag förvarar en del i skåp. Känns rätt trist, men det var menat att hända.
Är ingen fotograf, så bilderna är så kassa spm det går.

























Ja, det är alltså min samling just nu. Om ni ser något som ser skoj ut, så är det bara att komma över så kan vi lira.

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Haha sjukt nice ju :o



HAHAH ja, verkligen. Jag borde skämmas : (

2010-09-09 @ 18:00:25
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG DÖR AV ALL NAJSIGHET!!!!!!1111ONEELEVEN

2011-02-21 @ 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: