Dag 1 - Presentation av mig

Morsning korsning. Jag heter Petter och det har jag gjort i nästan hela mitt liv.
Jag har en enorm tvspelssamling i mitt rum på 48 konsoller och runt 400 spel, men trots det är mitt största intresse film. Såklart. Jag satsar på att bli filmregissör i framtiden och därför läser jag nu filmlinjen på Midgårdsskolan i Umeå.

Jag bor i två identiska radhus på Mariehem och ofta med min flickvän. I mitt ena hus har jag katter och spel, och i mitt andra har jag dubbelsäng, serier och film. Rätt soft i båda husen.
Mina dagar går mest ut på att ligga i sängen och se på två-sex filmer. Ibland ligger jag i sängen och pluggar och ibland ligger jag i sängen och surfar på internätet. Det är så min vardag ser ut. Det är bara när min flickvän kommer över som jag gör saker. Alltså, typ laga mat och sånt. Jag rör mig alltså väldigt sällan ur huset. Och det är jag nöjd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: