Saker jag tycker är asballa

Nu har jag precis kommit hem ifrån Sci-fi World, men innan jag lägger upp bilder och skriver om vad jag upplevde så skriver jag en lista på saker jag tycker är asballa. Alltså saker jag vill se dokumentärer om och sånt. Ingen speciell ordning, så förvänta er inget spektapel.

Rymden
Tidsresor
Verkliga monster (som Loch Ness-odjuret, Snömannen, Big Foot etc)
Gamla Egypten
Atlantis
Gamla skräckfilmer (om det här var en nyhet så är du nog ny på bloggen. Hej, ska du vara. Välkommen.)
Gamla tvspel
Kloning
Dinosaurier
Cool arkitektur
Utomjordingar (ja, klart att det finns. Puckon)
Djuphavsfiskar
Spöken/gastar (även fast jag är livrädd för dem)
Arkeologi
Svenska monster, som Näcken, troll, Skogsrået etc.
Saker som skrämde mig som barn, som John Bauer och de två granarna utanför mitt hus.





Såja. Sci-fi World dyker nog upp till kvällen. Om vi har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (din jävla nolla)

URL/Bloggadress:

Kommentar: